The last day

Sådär då.
Sista dagen med dessa två grabbar, och det känns mer än okej att pysa vidare mot Texas igen.
Marcus plockar upp mig på flygplatsen i morgon kväll, och sedan ska det spenderas någora dagar i Plano hos hans kära föräldrar innan vi intar Vegas och LA och sist men inte minst - Sverige.
Det har vart en halvt sömnlös vecka och jag börjar garanterat bli blå under ögonen, jag är rätt glad över att det är sista natten på min pälsiga luftmadrass, även om jag haft riktigt bra dagar med alla amerikaner. 
Men allt kommer till sitt slut, och så även detta lilla äventyr.
Denna sista dag har vart rätt bra. Två spelningar har ägt rum. Första på någon cool ölbryggeribar som jag gärna skulle besöka igen, och den sista pågår nu i Fort Collins downtown. 
Livet är ju rätt underbart.
 

Kommentera inlägget här :