2017, you've been great in so many ways

VIlket år hörrni!
Allt 2017 firades in i Dallas med nära och kära, och där spenderades även en stor del av Januari.
I mitten av Jan tog vi vårt pick och pack och intog Vancouver, Kanada, där vi sedan haft ett händelserikt år.
Blåa sjöar har besökts, hiker har gjorts, nyfunna vänner har hittats och minnen för livet har skapats.
Vancouver är en fantastisk stad.. 
Jag fick möjligheten att jobba som operational manager för en av Vans top tre florister, vilket var både intressant och lärorikt.
Jag försökte dra ett litet strå i stacken med att hjälpa vår miljö genom att jobba med Vancouver aquarium, och jag fick även möjlighet att jobba som team supervisor under TED-talks.
Även om mitt visum, och detta år nått sitt slut, så är inte äventyret över.
2018 firas även det in i Dallas, och jag har på känn att detta kommande år kommer blir ett väldigt spännande sådant. 
 
Jag lekte cowboysare i Texas (Utan outfiten)
North Van
Lions gate
Squamish hike
Joffrey lakes hike
Columbia icefield glacier 
Close to Banff - my favorite place on earth
Pumpkin patch 
Capilano
Mitt första bröllop med GIF
Andra skapelser
Van aqua
Båttur bland bergen
Lynn Valley
Så många nya fina kontakter
 
Taos
 

Kommentera inlägget här :