Hejdå Sverige

Jag kom, jag genomförde en konsert, jag åkte.
Så kan man nästan sammanfatta min Sverige vistelse.
Jag landade fredagen den 4 aug, hänge med Jossan och hennes familj, var jetlaggad alltför många dagar, började jobba på måndagen med att förbereda en konsert med Per Gessle i botaniska trädgården, och har haft full rulle sedan jag steppade på svensk mark helt enkelt.
På nätterna har jag jobbat med mitt Vancouver-jobb, och på dagarna på Cajsas kök.
Det har vart intensivt men oerhört roligt! 
Som alltid så är det väldigt skönt att få träffa familj och vänner.. Många har hunnits med, men tyvärr inte alla. Men det får sparas till nästa gång. 
Konserten gick som en dans! 8000 pers intog botan med ett leende på läpparna förra fredagen. Och det var najs att lyssna på perran samtidigt som vi körde all barförsäljning på området. 
 Bilder från Welcome Uppsala och Cajsa
 
Utöver jobb så har jag hunnit med eldfesten. Österbys största party minsann! Haha, oh well.. Men det var skoj! Eldfesten har alltid sin charm, och man springer alltid på gamla kontakter man inte träffat på årata. Så kan inte ge den kvällen mer än en tumme upp.
 
Nu är det dock dags att packa klart, läsa lite jobbmejl, kanske ta en promenad och sen fara omt flygplatsen. 14.20 går mitt flyg som tar mig till Island, och därefter Vancouver.
Ett stopp, total flygresa cirka 10 timmar, det känns najs. 

Kommentera inlägget här :