Snigeltid.

Trots att jag far iväg på både det ena och det andra, tränar/motionerar en - två gånger per dag, så flyger tyvärr inte tiden förbi..
Om mindre än två veckor åker jag tillbaka till Austin, så nu lär jag jobba intensivt som tusan dessa få dagar för att samla ihop en till liten resbudget, och träna ännu mer om jag ska få något resultat innan jag intar staden igen. 
Så här kämpar jag på med att ut och gå vid 06.00 på morgonen, träna på förmiddagen och umgås med vänner på dagen innan jag däckar vid åtta och börjar jobba vid elva.
Så varför går tiden inte fortare?!
Äsch, jag får i alla fall hänga med min familj, och det kan man då aldrig göra för mycket.
Trallat runt i Uppsala med Wenne. Mys. 
Min telefon är den mest värdelösa telefon som existerar just nu känns det som. Vad är det här för kvalité på bild?! 
Tre av mina favoriter. Stich är inräknad. 

Kommentera inlägget här :