Men hallå där!

Efter lite försenade flyg kom jag äntligen fram till Sverige där min fantastiska vän AK plockade upp mig på flygplatsen, en stor blöt kyss förtjänar hon!
Det nästan tre timmar försenade flyget från NYC hit bestod av glatt snack med nissen bredvid mig, och jag som inte är den som är den, snirklade efter någon timme upp i fosterställning över två säten och med ett stort mjukdjur som kudde, lutandes mot min nyfunne vän.
Det är bra med trevliga resenärer som inte har något emot okända tjejer som helt plötsligt försöker sova mot dem.
Dessvärre fick jag inte mer än fem minuter i drömmarnas land innan jag gav upp och förstod att jag vackert skulle få vara vaken hela resan. Sagt och gjort. Vilket tyvärr ledde till att jag missade en utkväll med tjejerna och gjorde istället kväll 19.30. Välbehövligt, men ack så tråkigt.
Men nu är jag här i alla fall, i Österby, och har tagit tag i min rehab/detox i form av 5k löpning på gymmet och längre promenader med Vic i snön.
I morgon beställs mitt nya körkort och så fort det dimper ned i postlådan ser ni mig på ett flyg tillbaka till LA eller Austin. Men innan dess väntas en begravning, häng med goa vänner och lite jobb.
 

Kommentera inlägget här :