Sagt upp mig

Idag sa jag upp mig från LA's, men har ett sista pass där imorgon lunchtid.
Jag är inte den sista som kommer säga upp sig, ett flertal har känt att det nog inte var som de blivit lovade. Speciellt eftersom de sparkade managern som var en väldigt snäll herre och det var han som faktiskt hade alla avtal med oss.
När han försvann, försvann allt.
Måste dock medge att maten där är väldigt bra, och middagsmässigt rekommenderar jag LA's, men att jobba där var inte någon höjdare.
Men det deppar jag inte över! Jag har redan ett nytt jobb jag ska testa.
Jisses vad jag hoppar runt, men man kanske måste göra så för att hitta rätt?
Även om jag redan vet att jag vill syssla med event och PR, så måste jag anpassa mig till andra jobb så jag har råd att leva medan jag letar efter rätt eventjobb. Dock är ju NYC på heltid vad jag egentligen strävar efter.
Från det ena till det andra, igår bakade vi pizza hos familjen Arvestål/Ericsson/Melander, det var lite skoj att se dem göra sina pizzor. Speciellt CJ som inte tidigare gjort en pizza.
Min LCHF-pizza. Well, inte lika god som dominos eller min mammas hemmagjorda pizza, men den funka. Antar jag...

Kommentarer :

#1: Mamma

Well done! Både pizzan och beslutet angående jobb.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :