Och så var dagen över..

Jag kom nyss hem från krogen. Jag ser inte fram emot att Sheryl kommer med sina två söner imorgon för att skriva ett kontrakt med mig just nu.
Jag ska nämligen vara ansvarig för lite av ett bröllop i september, och tydligen måste jag skriva kontrakt för det, och sen ska de utnyttja vår pool på samma gång.
Va falls! Även om jag saknar Sheryl galet mycket.
Kvällen har vart rolig i alla fall, Angie och hennes raptors (Torontos basketlag) kompis gjorde en bra kväll för oss,  nu borde jag bara sova däremot.
Angie bad mig önska en present av henne också. Hennes krav var 
1. Något minnesvärt
2. Något som kopplar mig till henne
3. Något jag behöver/vill ha
m.m.
Jag ville inte önska mig en sak av henne, det känns så fel, så jag föredrog en dag på hennes jobb när hon är stuntkvinna. Jag tror det kan bli mer minnesvärt för mig att hänga med på en av hennes filminspelningar än få en sak.
 
 

Kommentera inlägget här :