14-12-12

Jag har känt mig lite sådär nere den senaste tiden, eller snarare förvirrad.
Jag står verkligen i valet och kvalet om jag vill vara kvar här eller ge mig ut på äventyr igen.
Just nu känns allt bara väldigt tråkigt..
Kanske för att det är kallt ute, mörka dagar och mycket snö. Eller för att jag inte vet vad jag vill.
Eller jag vet vad jag vill, men det är ingen lätt väg dit och frågan är hur och om jag kommer nå dit. Jag vet att jag KAN det jag vill syssla med, men det krävs ibland mer än bara kunskap inom det område jag vill syssla med.
 
Jag befinner mig i Stockholm just nu. Men det är snö och rusk här med..
Jag har vart här i några dagar, men ska nog ge mig hemåt igen ikväll eller imorgon.
Det är slut på mitt tvivlande (gnällande) nästa vecka har jag bestämt mig för. Nu är det dags att ta tag i det jag tänkt mig. 
You'll see... 

Kommentera inlägget här :