Twitter, instagram?

Jag har ju en blogg, som funkar helt OK.
Jag har en Twitter, som är stendöd.
Jag funderar på att skaffa instagram, eller jag har instagram, men jag har aldrig lagt upp en bild eller börjat följa någon, förutom idag då jag tog steget och klickade i att följa jossan.
Jag har tänkt att bli aktiv inom antingen twitter eller instagram, men jag kan inte riktigt besluta mig för vilket.. Kanske båda? Kanske ingen..
 
Mitt twitternamn är i alla fall EmelieArvestal 
Mitt Instagramnamn är EmelieArvestal
 
Nu ska jag fundera på om jag ska börja bli aktiv inom detta eller ta bort alltihop med både instagram och twitter. Hum.
Jag är lite bitter också då någon random person tagit "EmelieSaga" på instagram, redan där kändes det motigt. Det är ju verkligen inte ett vanligt namn att bara välja sådär. Och så många kan väl inte heta Emelie i förnamn och saga i mellannamn i Sverige. Skit.
 

Kommentera inlägget här :