29 augusti

Förlåt för en värdelös uppdatering, men det är inte mycket som har hänt de senaste dagarna förutom att jag har legat i sängen och mått piss.
Den här frågan har jag tagit upp många gånger, och jag funderar fortfarande på den, hur mycket snor kan en människa producera egentligen?!
Ja, hur läskigt det än är att prata snor (något av mina stora fobier. Jag skulle hellre plocka upp någons bajs med bara händerna än snyta någons näsa), så är det en fundering jag länge haft. Vem kan ge mig svaret?!
 
Jag mår i alla fall bättre idag vilket känns bra eftersom jag jobbar imorgon. 
Så jag har idag agerat hårmodell. Min frisör behövde en hårmodell för att kunna ansöka om ett jobb, så vips! Där fick jag hoppa in.
Så nu är jag några centimeter korthårigare, vilket ändå inte syns, men håret känns friskare.
Min frisör är en väldigt duktig dam, rekommenderar henne starkt om ni befinner er i Toronto!

Kommentera inlägget här :