Ett myrsteg mot ett friskare jag

Äntligen ett litet framsteg.
Jag har legat sjuk i över en vecka med en helt tokig förkylning, men idag! Idag är dagen då jag börjar känna mig bättre. Fantastiskt!
Har det vart en rolig vecka att genomlida?
(jag har blivit väldigt förtjust i meme-gubbar den senaste tiden)
-
Så nu ska jag in till Uppsala (yes, IN dit nu när jag inte bor där längre...) med mamma och fixa lite saker till mitt gamla rum som vi håller på att göra om.
Jag vill hjälpa till med det innan jag flyttar igen känner jag, och vi har kommit ett stort steg framåt minst sagt.
Sen ska jag även kolla om jag kanske hittar en nyårsklänning.
Jag vill ha allt klart till imorgon OM jag nu skulle må så pass bra att jag orkar ge mig iväg någonstans och fira in det nya året.

Kommentera inlägget här :