Halloween, Love!

Halloween! Hur kan man inte älska den högtiden?
Speciellt jag som är en ung dam som gör allt för att få klä ut mig tycker extra mycket om den dagen. Dock var gårdagen tyvärr inte så bra utklädningsmässigt då det blev lite hastig ihopsatt tyvärr.
Men men, vi var tio personer som åt middag i Danderyd där jag stod som huvudkock under kvällen, men jag skulle aldrig klarat mig utan mina två medhjälpare - A-K och Mickis.
Bilder på middagen får ni när jag får tag i några kort från någon gäst.

Vår kväll fortsätte till PURE som enligt mig var värdelöst och sedan till Oxid där det var lite roligare.
Men kvällen slutade helt oväntat på ett Rave, och det var nog något av det roligaste jag gjort på länge.


Mickis, jag och AK. Kockarna.


A-K och jag inne på Oxid (jag var pirat)


Stefan och A-K

Kommentera inlägget här :