Nassling

Jag var så sugen på fest idag, men icke!
Det blev en mysig middag med tre tjejkompisar och sedan till att vara i Uppsala och kika på spelningar i två timmar. Men det var riktigt roligt, dock tråkigt för min vän Jossans pojkväns band som var en av deltagarna att de inte vann. Men att ta sig till final av över 20 band är då inte fy skam! Och tack Jossan för middagen och en trevlig kväll, hoppas du är kry till imorn!

För min del imorn så tror jag det blir till att ta igen dagens partande eller kanske en liten lugn kväll eftersom jag har börjat med en diet. Mitt mål är att gå ner några Kilo så godis och andra sötsaker är strängt förbjudet. Och alkohol mina vänner, det är en riktig bov i detta drama, så även det är något jag borde undvika.
Men nu ni, godnatt!

Kommentera inlägget här :