Picnic och höstsol

Damn vad skönt det känns att vi har datum till allt nu, och ännu bättre att det snart är helg igen (jag är optimist).
Vi har hyrt simbadets bastu och badtunna på lördag, härligt!

Nu är jag i Stockholm igen, det är riktigt skönt. Jag gick upp typ halv tolv och har sedan dess b.la. hunnit med en picnic vid vattnet i solen. Så mysigt!
Och ikväll blir det antagligen bio, jag måste bara komma igång lite.
Det är alltid jobbigt, att ställa tillbaka dygnet efter man vart vaken sent på nätterna i några dagar. Jag har hemskt svårt för det.. Men jag vill verkligen inte vända på allt igen som förra året, det var "lite" ensamt på nätterna när man inte jobbade och alla andra sov.
Som tur var hade jag då även en pojkvän som vänt på dygnet och sysselsatte mig någorlunda. Me nu då?
Jag har nog i alla fall motivationen att gå upp på morgonen nu...

Kommentera inlägget här :