Some simple stuffs

Först och främst
Till er som tänker dyka upp imorn -
Det känns jätte roligt att så många tänker komma imorn, verkligen. Men med mycket folk kan det hända oönskade saker. Så detta jag skriver nu är självklara ting som egentligen bara handlar om vett och etikett.
  • Om varken jag eller A-K känner dig, och om du inte pratat med någon av oss har du INGENTING där att göra.
  • Om du går in i rum där du (kök b.la.) inte ska vara åker du ut
  • Om du inte är på bra humör när du är på väg kan du lika gärna stanna hemma
  • Du med ett hett temperament behöver inte sätta din fot på gården
  • All musikutrustning ger du f*n i
Om vi ser någon som antyder till bråk kommer polis tillkallas.
Anledningen till att vi är hårda med detta är för att vi INTE vill ha någon repris av morkalafesten som ordnades -06.



Vilken dag..
Efter att vaknat två timmar senare än planerat var det bara till att åka hem så fort jag kunde.
Så klockan halv tre stod jag innanför in dörr och sedan har det bara vart fullt ös.
Vi hade ett jädrans problem med musikutrustningen ett tag, men det är nu äntligen fixat och riggat i lokalen där jag fifflat in 12 dollars.
Vi har släpat förstärkare, trummor, högtalare, micstativ m.m. hela vägen från Uppsala, vi har slängt upp allt på scen och vi har kämpat riktigt mycket! Men nu är det på plats.
Tack Patrik K för trummorna, Johan T för resten av gigutrustningen och Patrik I för DJ-grejerna.

Jag har skumt nog hunnit med att laga mat till allihop också.
När 12 dollars dyker upp bli det alltid full rulle, de är som en bunt energiknippar. Så inte nog med att hålla reda på hela högen så har jag lagat mat till nissarna alldeles nyss för att slippa höra "jag är huuuungrig". Jag blir något av deras mamma när de hamnar här nere.
Men det är väl trevligt?

Nu har jag nyss tagit en paus från mitt städande här hemma också.
Jag anar att det inte kommer hinnas med i morgon så jag tog faktiskt tag i det ikväll redan. Jag har allt från tömt sopor till att plocka undan.
Så nu har jag förtjänat ett dusch och  även kanske jag borde testa min halloweenkostym. Jag blir samma som förra året, det känns bra att kunna använda min miami outfit ett år till.

Kommentarer :

#1: Linn

Ni är duktiga som verkligen engagerar er! Det är inte många i österby som ens skulle komma på tanken.

skriven

Kommentera inlägget här :