This is it!

Nu är vi tillbaka i civilisationen, eller vi har vart här ett tag. Och det känns bra!
Klockan närmar sig nämligen 00.00, då startar vår bio på Rigolett, Michael Jackson - this is it.
Jag brukar aldrig gå på premiärdagarna utan skjuter ofta upp det X antal veckor, men just denna film har jag sett fram emot att se. Sen jag fick reda på att filmen skulle komma har jag haft den dagen bokad så sagt och gjort, idag är dagen. Yeay!
Lite skoj och mysigt att gå så pass sent också, det känns däremot inte lika skoj att behöva ta bilen till stureplan och hitta parkering. Tunnelbanan slutar gå vid ett och filmen är klar vid 02, så det är bara att välja mellan bil eller taxi, så vi tar bilen.
Jag gillar Michael Jackson, jag börjar direkt tänka tillbaka på när jag var yngre. Min syster spelade Micheal då och då så tankarna flyger direkt tillbaka till yngre dagar. oh, jag saknar det...

Kommentera inlägget här :