Mina fem problem.

Ja vad säger man?
Det är exakt fyra dagar kvar tills vi åker nu. Fyra dagar!
Sen får jag och A-K äntligen komma iväg på vår lilla resa och lämna alla jobbiga ting kvar i Sverige, det ska bli sjukligt skönt.
Det enda jobbiga som jag säkert kommer dra upp även på torsdag är vad jag ska packa.
Jag har tänkt att shoppa en (hel) del i staterna, men inte hela min packning. Mina problem är:

1. Om man tänker svenska årstidstemperaturer så är det vinter i NY, sommar i Miami, höst/Vår i Vegas, San Diego, San francisco och LA. Det betyder alltså att man måste ha med en massa blandade saker, vilket jag inte har riktigt plats för i min väska om jag ska shoppa.

2. Jag är osäker på hur mycket man får ta med sig på flyget mellan Miami och Vegas. Så eventuellt får shoppingen vänta tills vi kommer till Kalifornien.

3. Man får ta med sig två väskor som väger 23 Kg per väska när vi ska flyga hem. Ja, jag är heeeemskt dålig på att packa bra. Detta kan bli ett bekymmer.

4. Skor. Jag är galen i skor, och packar alltid med mig cirka fem - sex par. Det tar plats.

5. Jag äger ingen bra handbagageväska, utan ska köpa en Guess rullväska på plats tänkte jag, men väskan dit då?

Kommentera inlägget här :