Sverigedemokraterna, hum...

Hemma från jobbet!
Vilken skojig helg jag har, jag jobbar nämligen imorn med vilket känns lagom roligt eftersom jag ska försöka hinna med ett julbord på för- & eftermiddagen.
Det är så hemskt att jbba trött nämligen... Men om mindre än en vecka får jag en paus i USA, och pengarna är mer än nödvändiga.

Något jag tänkte blogga om innan jag åkte till krogen flustret och jobbade idag vad om Sverigedemokraterna.
Jag tycker det är så otroligt mycket hysteri kring detta parti hela tiden, människor blir oroliga över hur allt kommer bli om de får slinka in i rikstaden och de allra flesta säger att Sverige demokraterna är en bunt rasister.
Är det så?
Själv påstår de att de inte har några rasistiska tankar gömda i garderoben (skoj uttryck), men ändå hoppas jag alla förstår att det inte riktigt stämmer.
Jag kan däremot inte själv förstå varför folk vill rösta på dem. Varför vill man inte blanda in fler nationaliteter och kulturer i vårat samhälle?
Vad är det för insnöade och fega personer som bor i Sverige egentligen?
De som väl röstar på SD tror jag inte har en aning om vad de handlar om, så ni kan väl lika gärna rösta blankt eller stödja Pirat Partiet.

Nej ni, nu ska jag sova för att orka upp imorn. Förresten så var jag nära på att köra på en gubbe idag, det var någon rackarns nisse som stod svartklädd vid vägkanten och liftade mitt ute i skogen klockan halv fyra på natten. Vad tusan är det för fasoner?!

Kommentera inlägget här :