Babyshambles och P&L - jag är så nöjd!

Det är svårt att hinna med att blogga när man knappt sitter ner själv på 19 timmar, och de övriga 5 timmarna på dygnet spenderar jag i sängen och i duschen.
Men vad har hänt är nu frågan.

P&L kör på! Imorn är sista festivaldagen och det känns otroligt tråkigt, jag börjar likt förra året gilla Borlänge.
Just nu sitter jag och hör Mando Diao framföra "Dance with somebody" samtidigt som artistansvarigs assistent Cornelia rusar runt och letar efter någon som kan koka kaffe då både hon och jag inte vet hur en kaffekokare fungerar. Men den stora frågan är dock varför jag sitter här och inte står framför Utopia.

Idag har jag sett Babyshambles! Jag är så nöjd!
Och jag tycker Pete är så otroligt snygg, han får gärna följa med mig hem på en kopp te.





Babyshambles
Och alla bilder är faktiskt tagna av mig och min rosa kamera.

Fortsättning imorgon..

Kommentera inlägget här :