1 - 0 till Emelie

Jag och David har startat en tävling.
Den går ut på att lyckas flirta in sig så pass på ett bra sett på varje universitet hos någon student så denne frågar om vi ska ta lunch eller middag.
Gärna så många som möjligt. Det gäller helt enkelt att vara extra trevlig.

Regler:
- Man får inte försöka med de man jobbar med, de är inte studenter (tur för mig eftersom David bara verkar anställa tjejer)
- Man får inte ta lunch / gå på middag med studenten
- Man får inte ta hjälp av andra
- Det får inte vara någon man sett förut

Vi startade tävlingen idag, och jag vann! Dock behövde jag inte vara trevlig. David lyckades däremot inte lika bra idag, men han lyckas ändå med annat på något vis. Han fick ett nummer (det var inte med i tävlingen) och sen nu på kvällen körde han hem någon tjej som jobbar på vårt hotell i receptionen. Vad hände där?
Kan tillägga att David och hotellbruden inte kände varandra sen förut.

Så imorn, Eskilstuna, se upp - här kommer vi!

Kommentarer :

#1: johnie

Det skulle jag ha varit med på, hade sopat mattan med er ;)

skriven
#2: Emelie Saga

Knappast J, ;P

skriven

Kommentera inlägget här :