Check

Skoldagen och eftermiddagsmötet är avklarat - Check!
Jag var riktigt stressad när jag åkte till skolan idag eftersom det var ett möte om hur det ska göras med alla hästar o.s.v. klockan 15 och jag anade att jag egentligen slutade klockan 15.30.
Men jag hann faktiskt med allt!
Även om jag glömde telefonen hemma och hade sju missade samtal och fem meddelandet bevisar enbart att jag verkligen måste komma ihåg den lilla rackaren, och att jag nog borde ringa upp de som ringt med för den delen.

Idag började boendet i Borlänge dras upp igen också. Jag är mycket nyfiken på var lägenheten ligger och allt det där, men nu är det inte långt tills svaret kommer.
Förra året hade jag en tvåa en bit bort från kontoret, (jag hade inte en aning om hur Borlänge såg ut så jag bara fixade en och hamnade lite väl långt bort). Men i år har jag tänkt att Peace & Love får fixa boendet åt mig, så detta blir spännande.
Allt jag vet är att jag ska få dela lägenhet med min vän David som också jobbar där uppe.
Mja, det är väl typ det.
Nu måste jag packa ihop vad som ska med imorn, sen blir det en tur mot Östhammar för att handla grillsaker, fixa i lägenheten tills våra vänner från Sundsvall kommer ner och äntligen ska manikyren göras!
See you later,

Kommentera inlägget här :