Början av sista April

Det var en tuff natt i natt måste jag erkänna...
Jag hade inge internet och några vänner från Sundsvall kom ner till oss nu under sista April, och att de kom fram vid 2 - halv 3 på natten gjorde saken en aningen jobbigare.
Igår satt jag och bella och gjorde manikyr inför idag, det är riktigt mysigt att hålla på att fixa och dona med sig själv tycker jag.


Runt 9 gick jag upp imorse och vid 11 åkte jag och Bella till Uppsala, resten åkte lite tidigare. Men seg som jag är fick det bli en senare buss.
Vi mötte upp resten på stan och vi gick till stadsparken på en gång för att umgås med lite folk och dricka lite cider. Sen gick vi vidare tilkl Ekonomikum för att fotsätta festen, spela gitarr och mysa i solen. Sista April i Uppsala är verkligen något speciellt. Det är över 10.000 personer som festar, live band och vackert väder. Kan det blir bättre?
Nu ska vi grilla och sedan blir det krogen!
jag får blogga vidare senare eller imorn. Just nu finns det ingen tid.
Ha det bra!

Emelie Saga


Ekonomikum


Kalle och Simon i Stadsparken


Emelie Saga & Bella

Kommentera inlägget här :